ibland

ibland nojar man sönder. ibland hittar man på saker som inte finns. ibland oroar man sig i onödan. ibland stämmer magkänslan. ibland är det enkelt att förstora något och göra en sak större än vad den är från början. ibland hjälper det inte att vara rak och ärlig. ibland ska man köra spelet istället. ibland gör det större skada än nytta.

varför göra något stort i onödan?

varför inte bara vara?

Om Charlotte

21 årig tös som förutom denna blogg som handlar om allt mellan himmel och jord, fördriver dagarna med att botanisera bland fina underkläder på Twilfit. Ska snart börja plugga inom beteendevetenskap och där kommer jag få utlopp för mina ingående, analyserande funderingar om folk & deras relationer, och det ska förhoppningsvis ska få mig lite smartare ;) Tänker & tycker högt, när jag inte skrattar ännu högre ;) Försöker ta en dag i taget medan jag drömmer mig bort till världar av resor, make-up artist utbildning, journalistik, personalvetenskap och allt annat jag vill roffa åt mig av här i den stora vida världen!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar